2005-12-02

gangster

Jag upptäckte just att jag ser väldigt mycket ut som en gangster på min presentationsbild. Det är ju i och för sig häftigt, men jag ska berätta en sak: Det var i London, närmare bestämt Notting Hill. Vi satt utanför en pub och drack mörkt öl och skulle tända en varsin Romeo Y Julietta, min första riktiga Kuban. Tyvärr fick jag en som var så pluggad att jag fick andnöd vid varje försök att dra ett bloss. Så det som på bilden ser ut som en cool Jimmy är egentligen en Jimmy som är på väg att svimma, men som gör sig till att försöka se så bra ut som möjligt (med den flinten!) på bild.

Dessutom har vi stängt caféet, men det vill jag inte prata om. Eller, jo, Elin och Dan var så otroligt bra. Vilken avslutning. Ni som inte var där missade något riktigt stort.


Vill du läsa mer? Köp en bok!