2006-04-24

Dagbok

Jag tänkte att jag skulle börja skriva dagbok, för att knyta ihop dagarna vid deras slut, och för att förhoppningsvis upptäcka att jag har mycket att glädjas över som jag vanligtvis tar för givet. Dessutom håller jag ju på och lär mig lite kring olika webbstandarder, och därför tänkte jag slå två flugor i en smäll: jag gör helt enkelt en rss-dagbok!
Så smart, tänkte jag, jag får min dagbok skriven, och jag lär mig samtidigt nya saker. Om ni av någon anledning skulle vilja läsa vad som händer i mitt liv (bloggen fungerar ju inte riktigt på samma sätt!) så börja med att skaffa er en nyhetsläsare, jag rekommenderar RssOwl, och fyll i följande adress: http://www.fileden.com/files/3089/dagbok/feed.xml.
Den finns alltså ENBART som en xml/rss-feed. Nu vet jag inte om det finns något behov av att prenumerera på en personlig dagbok som denna, men som sagt, det är inte huvudsyftet, men det vore synd med en rss som inte ens inbjöd till prenumeration.


Vill du läsa mer? Köp en bok!