2005-09-13

Förlåt

Det blev riktigt skönt på balkongen. Solen strålade faktiskt, och det var varmt. Var tvungen att ta av mig tröjan jag hade på mig för att inte svettas ihjäl. Det kändes nästan som om det var tidig vår, och sommaren var i antågande. Härligt. Jag hade dessutom ställt in mig på att chokladen som jag köpt på överskottsbolaget skulle smaka skit. Det gjorde den verkligen inte! Den var, tvärtom, mycket god, med starka inslag av kokos(!) och kompleterade cigarren till fullo. Två koppar Arvid Nordquist Classic Franskrost passade dessutom utmärkt in i bilden. I pressobryggare, självklart, och i en Fillipa K-kopp. Det smakar underbart.
Jag vill också be om ursäkt för rubriken på mitt förra inlägg. Naturligtvis är det INTE okej att kalla någon för röv bara för att man inte delar dennes åsikt, men i stridens hetta... Jag ber härmed om ursäkt (det är inte varje dag!)


Vill du läsa mer? Köp en bok!