2005-09-14

Valmöjligheter

Hur mycket finns det att göra när ens flickvän/sambo och vänner är bortresta? Jag skulle kunna cykla till Waldorf-skolan och åka skate i deras ramp, ensam. Jag skulle kunna gå på bio, ensam. Jag skulle kunna äta pizza, ensam. Jag skulle kunna spela alfapet, ensam. Jag skulle kunna spela lite fotboll, ensam. Eller boule, ensam.
Jag har EN uppgift idag: att posta händelsekortet, så jag får min lön. Funderar på att, som E. sa till mig, gå till någon brevlåda på andra sidan stan.
Jag vet inte om man ska se det som en uppgift att få något i sig? Klockan är 11.40 och jag har varit vaken sedan 8.15, men ännu inte ätit frukost. Kan lika gärna göra makaroner direkt.
 
Har ni lagt märke till hur min blogg glidit över till att bli en ren dagbok? Men det gör inget, det är fortfarande lika roligt.
 
 
Dagens soundtrack:
Kaiser chiefs - Oh my god
Johnossi - Family affair


Vill du läsa mer? Köp en bok!